• Nabór do klasy pierwszej
    Nabór do klasy pierwszej

    W naszej szkole uczymy w dwóch budynkach z pełną infrastrukturą sportowo - rekreacyjną!
    Posiadamy:
    - salę do zajęć z Integracji Sensorycznej,
    - multimedialne pracownie,
    - bardzo dobrze wyposażone, wygodne świetlice.
    Uczymy w oddziałach dwujęzycznych,sportowych oraz oddziałach Montessori.
    Organizujemy Zielone i Białe Szkoły, wycieczki zagraniczne oraz Pikniki Rodzinne.

  • Łączymy tradycję z nowoczesnością
    Łączymy tradycję z nowoczesnością

    Prowadzimy oddziały z pedagogiką M. Montessori
    Realizujemy innowacje pedagogiczne, programy i projekty międzynarodowe
    Oferujemy liczne zajęcia pozalekcyjnych
    Działalność szkoły wspiera stowarzyszenie „Czwórka na szóstkę”

  • Realizujemy pasje sportowe
    Realizujemy pasje sportowe

    Prowadzimy oddziały sportowe od klasy VI
    Organizujemy naukę pływania od klasy pierwszej
    Jesteśmy szkołą OSPR oraz uczestniczymy w programie SOS
    Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo każdego ucznia!

  • Kompetencje kluczowe
    Kompetencje kluczowe

    Prowadzimy oddziały dwujęzyczne od kl. VII
    Współpracujemy z wolontariuszami z całego świata.
    Organizujemy dla dzieci, rodziców i opiekunów zajęcia otwarte,
    wydarzenia z cyklu Żywe lekcje historii
    Prowadzimy Akademię Malucha

E-dziennik
Oddziały dwujęzyczne
Oddziały M. Montessori
Oddziały sportowe
Konkursy
Zawody

W dniach 04.11.2019 – 09.11.2019 uczniowie z klas dwujęzycznych VIIId i VIIa oraz chętni uczniowie z klas VI, VII i VIII wzięli udział w zagranicznym projekcie szkolnym “Londyn maksymalnie językowy”. Celem projektu było połączenie zwiedzania stolicy Wielkiej Brytanii z warsztatami językowymi. Kierownikiem wyjazdu była pani Katarzyna Wojciechowska, a opiekunami pani Katarzyna Gajek, pani Agata Chuchmała i pani Małgorzata Stylska.

Relacja uczestniczki projektu, Mileny Masak z klasy VIIId dwujęzycznej:

"Po długiej i wyczerpującej podróży dotarliśmy do Londynu. Jednak zamiast odpoczynku czekały na nas różne atrakcje, w tym zadanie językowe. Ale po kolei...

Zwiedzanie Londynu rozpoczęliśmy od Doków św. Katarzyny (St. Katharine Docks), gdzie niegdyś znajdował się szpital, a obecnie doki stanowią przystań dla luksusowych jachtów. Dalej ruszyliśmy podziwiać Tower Bridge, jeden z symboli tego miasta. Wraz z cudowną przewodniczką, Larissą zwiedziliśmy mroczne zakamarki Tower of London, miejsce straceń wrogów królów brytyjskich, w tym króla Henryka VIII Tudora, którego dwie z sześciu żon, Ann Boleyn i Katherine Howard, były tam więzione i ścięte. Na jednej z wystaw w Tower of London mogliśmy podziwiać klejnoty koronne, a wśród nich najwspanialszą i najcenniejszą Imperial State Crown. Odwiedziliśmy też słynne kruki strzegące monarchii brytyjskiej. Następnie udaliśmy się na spacer po super nowoczesnej dzielnicy biznesowej City of London, gdzie na każdym kroku widać, jak tradycja przeplata się ze współczesnością. Mieliśmy okazję zobaczyć Katedrę Św. Pawła (St. Paul's Cathedral), jedną z nasłynniejszych świątyń kościoła anglikańskiego. Później czekało nas jeszcze przejście na drugi brzeg Tamizy przez Millenium Bridge, który poprowadził nas do Galerii Sztuki Nowoczesnej (Tate Modern). Jak wiadomo, Londyn to miasto wielu kultur i narodowości. Nasi organizatorzy postanowili to wykorzystać, prosząc nas o spisanie pozdrowień z różnych krajów. Przy tym zadaniu towarzyszyła nam zachwycająca nocna panorama angielskiej stolicy. Na nocleg do naszej dzielnicy Wallington dotarliśmy metrem. Tego wieczoru poznaliśmy naszych brytyjskich gospodarzy, którzy okazali się być naprawdę gościnnymi ludźmi i świetnymi kompanami do rozmowy.

Następnego dnia mogliśmy podziwiać wspaniały widok na Londyn z nieco innej perspektywy, a to za sprawą jednej z najsłynniejszych atrakcji turystycznych - London Eye. Później mieliśmy okazję zobaczyć kilka znanych budynków - między innymi Opactwa Westminster, Pałac Buckingham i Gmachy Parlamentu... oraz Big Bena, który aktualnie przechodzi renowację :) Następnie spacerowaliśmy Parkiem Św. Jakuba, zachwycając się jego różnorodnością, jak również towarzystwem dzikich kaczek i wiewiórek szarych. Popołudniu odbyły się pierwsze zajęcia językowe z native speakerami w szkole angielskiej. Kolejnego dnia naszego pobytu w Londynie podziwialiśmy wspaniałe dzieła w National Art Galery. Nie zabrakło tam obrazów Van Gogha, Moneta czy Renoira, co cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród koneserów sztuki. Następnie próbowaliśmy zatańczyć "Belgijkę" na placu Trafalgar... Mieliśmy przy tym dużo frajdy ;) Kolejnym punktem programu było zwiedzanie Picadilly Circus, Chinatown, Leicester Square czy ulubionej ulicy autorki Harrego Potera z angielską aktorką Emily. Zadanie językowe zaś tym razem polegało na wymienianiu się różnymi przedmiotami z przechodniami. Poszło nam jak zawsze super:) Po zwiedzaniu dotarliśmy na kolejne zajęcia z native speakerami w klasach. Nasz ostatni dzień był także naprawdę ciekawy. Wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy legendarny szekspirowski teatr The Globe, po czym płynęliśmy statkiem po Tamizie. W tym dniu stanęliśmy również jednocześnie na dwóch półkulach, wschodniej i zachodniej, a to za sprawą Południka 0 w Greenwich. Widzieliśmy wiele ciekawych rzeczy w Królewskim Obserwatorium Astronomicznym, które okazało się ostatnim punktem programu. Czekał nas jedynie zakup pamiątek i pożegnanie z Londynem. Myślę, że ten wyjazd dał nam wiele możliwości językowych, a także pokazał nam kawałek świata. Poznaliśmy inną kulturę, nowe miejsca i ludzi... A przede wszystkim nauczyliśmy się wielu nowych rzeczy."

Back to top

Szanowni Państwo,

informujemy, że zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty będą wydawane w poniedziałek i wtorek w godzinach 7:30 – 15:30 w budynku szkoły przy ul. Cieśli 2.

Jednocześnie informuję, że w związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną spowodowaną COVID-19 pozostałe sprawy będą załatwiane po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerami podanymi na stronie internetowej szkoły z zachowaniem reżimów sanitarnych. W sprawach nie wymagających bezpośredniego kontaktu z sekretariatem lub dyrekcją szkoły dokumenty należy zostawić na portierni lub w skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu.

Z poważaniem

Dyrekcja szkoły